Szukasz firmy, która w sposób kompleksowy obsłuży Twoją firmę w Internecie? Dobrze trafiłeś. SeoFabryka to zespół specjalistów, który od lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych oraz realizacją kampanii w ramach Google Ads (dawniej Google Ads). Nie masz strony internetowej lub potrzebujesz nowej, aby skutecznie realizować działania w Internecie? Pomożemy Ci stworzyć serwis, który przyciągnie klientów i pozwoli zwiększyć widoczność Twojej firmy w Internecie.
Na etapie wyceny sprawdzimy najważniejsze elementy, które pomogą ją rzetelnie wykonać:
Przed rozpoczęciem działań przeprowadzimy analizę stanu Twojej witryny. Sprawdzimy co należy poprawić. Do najważniejszych elementów należą:
Przygotujemy dla Ciebie zalecenie optymalizacyjne. W zależności od ustaleń oraz możliwości wprowadzimy je samodzielnie lub przekażemy listę rzeczy do wykonania.
Po wprowadzeniu zaleceń optymalizacyjnych pozycjonowanie wchodzi w fazę pozyskiwania linków. Tutaj również analizujemy konkurencję i dopasowujemy działania do Twojej niszy:
Okresowo analizujemy wyniki naszych działań. Codziennie sprawdzamy pozycje Twojej strony. W dłuższych interwałach czasowych sprawdzamy:
Pozycjonowanie stron internetowych czyli SEO (Search Engine Optimization) to działania mające na celu zwiększyć widoczność serwisu w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Na pozycjonowanie składa się optymalizacja strony oraz pozyskiwanie linków zewnętrznych, które prowadzą do serwisu. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom i ich odpowiedniemu wdrożeniu pozycjonowanie możemy zapewnić Ci szereg korzyści:
Wyniki organiczne to bezpłatne wyniki wyszukiwania (SERP), które pojawiają się po wpisaniu danej frazy. O kolejności wyświetlanych adresów decyduje algorytm wyszukiwarki, którego zadaniem jest wyświetlić jak najbardziej trafne wyniki na dane zapytanie. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania należy podjąć konkretne działania związane z pozycjonowaniem strony internetowej.
Nasi specjaliści zadbają o to, aby odpowiednio przygotować Twoją stronę i zoptymalizować jej kluczowe elementy. Jest to podstawa, która jest pierwszym etapem pozycjonowanie strony internetowej. Na proces optymalizacji składają się takie elementy jak między innymi stworzenie odpowiedniej unikatowej treści na Twoją stronę, zadbanie o techniczne aspekty jej funkcjonowania oraz wdrożenie linkowania wewnętrznego.
Budowanie dobrej jakości linków zewnętrznych do Twojej strony jest etapem, którego nie można pominąć jeśli oczekuje się odpowiednich rezultatów. Nasi pracownicy, dzięki analizie konkurencji wybiorą najlepsze miejsca, w których warto zamieścić link do Twojego serwisu.
Dysponujemy wieloma przykładami udanych, długofalowych działań zarówno w wynikach organicznych jak i w kampaniach reklamowych.
Ciągle dostosowujemy metody naszej pracy do obecnych wymagań algorytmu. Stale zwiększamy swoje kompetenecje, aby osiągąć zadwoalające efekty.
Dokładanie analizujemy stan Twojej witryny, konkurencję oraz dotychczasowe działania.
Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu oraz optymalizacji stron, a także w prowadzeniu kampanii Ads.
Zawsze możesz się z nami skontaktować, aby uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię pytania. Udzielimy wyczerpujących odpowiedzi po kontakcie z naszym działem technicznym.
Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. Z chęcią udzielimy wyczerpujących odpowiedzi.
Na pytanie ile kosztuje pozycjonowanie strony nie ma niestety jednoznacznej odpowiedzi. Jest to zależne od wielu czynników i dopiero poznanie konkretnego serwisu oraz wykonanie odpowiedniej analizy pozwoli oszacować nakłady pieniężne jakie będzie trzeba ponieść.
Każda wycena powinna uwzględniać te czynniki i dopiero wtedy można przedstawić Klientowi uczciwą ofertę.
Na koszty pozycjonowania stron i co za tym idzie cenę końcową dla Klientów składają się przede wszystkim:
Przygotowanie cennika pozycjonowania jest możliwe jednak najczęściej jest on oparty o kilka prostych metryk, które bardzo rzadko oddają rzeczywisty koszt. Firmy zajmujące się pozycjonowaniem przygotowują takie cenniki, aby szybciej wyceniać usługi. Jak jednak staraliśmy się wykazać nie da się tego zrobić za pomocą kilku prostych metryk, ponieważ są obarczone zbyt dużym błędem. Dopiero dokładna analiza strony oraz konkurencji pozwoli na prawidłową wycenę. Dlaczego to takie ważne? Niedoszacowanie umowy uniemożliwia osiągnięcie zadowalających efektów i przekłada się na stratę czasu oraz pieniędzy Twojej firmy!
Wystarczy napisać do nas za pomocą formularza kontaktowego lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem (58) 58 58 701. Przeanalizujemy Twoją stronę oraz przygotujemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie z zakresu pozycjonowania lub Google Ads.
W zależności od zakresu prac optymalizację wykonujemy w naszej firmie lub przygotowujemy odpowiedni dokument z zaleceniami do wdrożenia. Przed pozycjonowaniem należy przygotować również odpowiednie treści – tutaj również zakres ich przygotowania z naszej strony ustalamy bezpośrednio z Klientem.
Jeśli mamy samodzielnie przeprowadzić optymalizację konieczne będzie przesłanie nam dostępów. Możemy jednak przesłać zalecenia, które zostaną wdrożone po stronie Klienta.
Wszystko zależy od konkurencji oraz tego jaką historie posiada Państwa strona. Jeśli serwis posiada silną konkurencją z kilkuletnią obecnością w Internecie nadrobienie różnic może zająć trochę czasu. Nie da się, więc jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie – każdy przypadek jest inny.
Pytanie to jest ściśle powiązane z powyższym. Na cenę pozycjonowania składa się czas pracy przy optymalizacji strony oraz koszt jaki będzie trzeba ponieść, aby pozyskać wartościowe linki zewnętrzne. Ponownie dużo zależy od otoczenia oraz z jakimi serwisami przyjdzie nam rywalizować. Aby poznać wycenę najlepiej się z nami skontaktować.
Przy każdej wycenie przeprowadzamy analizę słów kluczowych i wybieramy te, które będą najkorzystniejsze. Jesteśmy jednak otwarci na propozycje i sugestie Klientów.
Ilość fraz wybranych do pozycjonowania zależy od skali biznesu oraz rodzaju usługi. Zazwyczaj lepiej skupić się na większej ilości ze względu na dywersyfikację oraz różny czas potrzebny na wypozycjonowanie danego słowa. Odpowiednia kombinacja mniej i bardziej konkurencyjnych fraz pozwoli na osiągnięcie lepszych efektów.
Tak, w przypadku gdy nie chcesz nam udostępnić danych do Twojej strony w celu wprowadzenia zaleceń optymalizacyjnych możesz je wprowadzić samodzielnie.